martes, 16 de enero de 2018

seré bona de nit (cançó)

un,dos, tres, quatre, vuit


el contracte acaba el 23 de març
els iogurts caduquen 
agafaré els de l'estant d'adalt
tenen data de l'Abril
així viuré per tu i per mi
sempre viuré per tu i per mi

Vine, corre cap a la casa
miraré el temps per la setmana vinent
tu mira l'horòscop
4 dies deixa'm viure
sigues bona, espera!!
sigues bona nena
jo seré bona de nit
així viuré per tu i per mi

cinc, sis, set, vuit


Estarem sols a la casa
el contracte se'ns acaba
tens el meu cul a mig fer
cada nit desfaig el fang
jo seré molt bona nena
a la nit fosca i de matinada
si m'ho dius seré una fada

4 dies deixa'm viure
sigues bona, espera!!
sigues bona nena
jo seré bona de nit
així viuré per tu i per mi


deu, onze, dotze, tretze, vuit


Fins que no perfilis el cul
no et podré deixar
tens molta feina a fer
cada nit desfaré el fang
clavaré les meves ungles
m'odiaràs
és el temps que tinc per viure
sigues bona nena
jo seré bona de nit


4 dies deixa'm viure
sigues bona, espera!!
sigues bona nena
jo seré bona de nit
així viuré per tu i per mi


vuit, nou





No hay comentarios:

Publicar un comentario